^_^

Tuesday 13 December 2011

hOLLa

~Assalamualaikum...dah lama sangat aku tak update blog aku ni..dah bersawang pun... sejak akhir-akhir ni macam-macam hal yang berlaku dalam hidup aku.. kali ni memang menguji perasaan, mental n fizikal aku,. aku anggap ni semua dugaan dari ALLAH..
~ Aku bercadang nak mulakan hidup baru..ceewwaaahh..ayat aku macam kecewa sangat dah..hahaha.. sebenarnya aku nak ubah cara hidup aku.. aku tak nak jadi lemah lagi.. aku tak nak orang pijak kepala aku walaupun hakikatnya kaki diorang tak sampai nak pijak kepala aku coz aku tak berapa nak rendah..haha.. aku nak ubah perangai aku lah..tak nak jadi macam budak-budak lagi..aku nak berfikiran matang..tapi boleh ka aku berubah..mesti sunyi kan kalau aku jadi matang..coz selama ni aku la yang selalu mengharukan suasana..haha.. always.. tapi ada masa2 nya aku masih boleh jadi budak2 kan2?? aku ni selalu lalai..errrmmm benda ni lah yang aku teringin sangat nak ubah..tapi xpa lah.. ill try..
~tentang perasaan aku pulak eak..aku n sebenarnya takot nak jatuh cinta lagi..coz tak nak dikecewakan lagi.. jujur aku katakan, aku masih berhati-hati dalam mendekati lelaki..takut pisang berbuah lima puluh kali lol..huhu..aku harap lelaki yang aku kenal ni adalah cinta aku..aku tak berani nak taruh harapan kat dia coz kami pun baru lagi.. hope dia tak kan sakitkan hati aku lagi..luka aku ni baru ja sembuh..huhu..
siapa dia??? huhu buat masa sekarang ni aku tak boleh nak bagi tahu korang lagi.. biarlah korang berteka-teki dulu k..smpai waktunya nanti aku akan cerita kat korang k.. aku harap aku akan kekal dgn dia.. aku harap dia pun akan mencintai aku seadanya.. aku mencuba untuk membuka pintu hati aku ini untuk dia.. harap2 dia akan jaga hati aku ini sebaik-baiknya.. tak sanggup lagi dilukai...huhuhu..
~"cinta itu tak kejam..tapi manusia yang tak pandai menghargai cinta">>ayat ni dipetik dari filem ombak rindu yg tengah hot kt pawagam tu..aku dah tengok dah..bole tahan la best..tapi kalaw tengok dgn couple lagi best coz bole feel nangis2 kan..hahaha.. berbalik kepada ayt tu tadi.. memang betul cinta itu sebenarnya bukanlah kejam..tapi manusia yang tak pandai menghargai cinta.. korang tau tak.. cinta itu sebenarnya indah kalau dihayati..janganlah kita mencintai seseorang ats dasar nafsu..tapi cintailah seseorang itu atas dasar hati yg ikhlas dan tulus..
~okeylah..aku dah ngantok lah..mao tido..akhir kata dariku..sinarilah hidupmu dengan cinta k..
~senyumlah kerana senyum itu merupakan pelangi yang indah...
*peace yaw*
 

No comments:

Post a Comment