^_^

Wednesday 14 December 2011

Persahabatan atau percintaan????

assalamualaikum.. dira kembali lagi.. hari ni dira nak bangkitkan isu ni.. memang susah kan nak memilih antara dua, terutama sekali nak pilih kawan atau couple?? kalau korang la kan, korang pilih mana.. fuuhh memang susah kan nak pilih..
~sahabat!!!
sahabat sejati memang susah kita nak cari kan..so kalau kita dah ada seorang sahabat sejati ni janganlah kita sia-siakan dia..dira ada ramai kawan..alhamdulillah diorang smua baik dgn dira..diorang ada disaat dira suka dan duka..banyak yang dira dah lalui dgn diorang..diorang bnyk support dira..sayang sangat sama diorang.. thanks sahabat2 ku coz banyak sokong aku..
~couple!!!
selama dira hidup selama 18tahun ni..dira belum jumpa lagi dengan cinta sejati dira..paling lama pun 1thun ja.. cinta sejati tu akan kekal sepanjang hayat kan??? banyak duka dari suka selama dira ber'couple' nie..

berbalik kepada topik dira tadi..antara sahabat or couple, mana yang akan dira pilih.?? dira akan pilih sahabat..coz sahabat akan membantu kita di saat kita memerlukan.. dan bagi dira sahabatlah yang banyak memberi dorongan kat dira.. mesti korang hairan kan..kenapalah dira x pilih couple.. bagi dira, couple hanya sementara.. tapi persahabatan akan kekal selamanya.. kalaw kita susah, sapa yang kita cari selain dari famly kita??? sahabat gak kan..

conclusion nya adalah janganlah gaduh2 dalam persahabatan.. x best la camtu.. nanti sahabat tu jugak yang akan tolong kita.. dan lagi saTU dira nak pesan.. jgn la kita kawan masa senang ja.. tapi jadilah seorang sahabat yg sentiasa ada d saat suka dan duka..

*peace yaw*

No comments:

Post a Comment